8 Haziran 2008 Pazar

PEYNİRLİ BÖREK

Malzemeler
*2 adet yufka
*Bir kase beyaz-kaşar beynir
*Birkaç dal maydanoz
*1 yumurta (sarısı üzerine)
*1 su bardağı yoğurt
*Az sıvıyağ, susam veya haşhaş tohumu
Yapılışı
Bütün bir yufkayı ortadan ikiye ayırın, Bir kasede, yoğurt, Az sıvıyağ ve yumurta beyazını çırpın ve bu karışımdan yufkaya sürün. Peynirli ve maydanozlu harçtan yufkaya serpin. ve yufkayı sarmadan büzdürüp, bıçakla üç dilime bölün, aynı işlemi diğer yufkalara da yapın. Yufkalar bitince kalan karışıma yumurta sarısını ekleyip, bu karışımı böreğe sürün ve üzerine susam serpin.

10 yorum:

elif dedi ki...

sadiyem döktürmüşsün gene. on gündür yoktum buralarda şiledeydim. güzel yorumların için teşekkürler canım

gelibolu17 dedi ki...

canımmm börek çok güzel olmuş eline sağlık.benim pasta yapışımada yılların verdiği pratiklik diyelim.tarifler hemen hemen aynı zaten.üstüde hazır puding.bu kadar.sevgiler canımmm.öptüm

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çatallarımı aldım geldim:) şimdi boş götürmek olmaz bu tepsiyi demi bende bu harika börekten isterimm:) ellerine sağlık canım...Sadiyeciğim kız mahlebi hiç görmemişsin bak ben bile burda olmamasına rağmen tr den getiriyorum:) toz halinde un gibi hafif sarımtrak bişey ama kokusu süper tavsiye ederim öpüyorum canım kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

selam canım
çok yoruldum iki saattir yaprak sardım e şimdi şu böreklerden olsa
çayımıda demledim ayyy ne güzel olurdu mmmm
ellerine sağlık döktürmüşsün yine
sofrakeyfi

Adsız dedi ki...

Canim borekler nefis kiz hangi zaman koyuyon bu tarifleri yetisemiyorum sana,ellerine saglik hepsi super olmuslar.
Öpuyorum fistigim kendine iyi bak,iyi haftalar.

Hobi Sepeti dedi ki...

Canım merhaba.Ziyaretin ve değerli yorumun için çok teşekkürler.Börek çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler.
Pınar.

Ferkay dedi ki...

Sadiye sen iste hayatım hemen pekmezlisini de yaparım ama ogüzel böreklerinden de ben istiyorum.Ellerine sağlık. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

SADIYECXIM ELLERINE SAĞLIK BÖREĞIN ÇOK PRATIK VE NEFIS GÖRUNUYOR. HELE TAVUK KAPAMA BITIRDI BENI O NE İŞTAH ACICI BIR GÖRUNTU OYLE ELLERINE KOLLARINA SAĞLIK ŞEKERIM...


emelinmutfagi.blogcu.com

keskinli dedi ki...

selam
börekler enfes ellerine saglik sabah cayim icin aldim haberin olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

Abla börek çok güzel görünüyor anneyi soladın haaa aman duymasın.