21 Eylül 2008 Pazar

SEBZELİ GÜVEÇ

http://hobievigardenya70.blogspot.com/ arkadaşımız için. Kolaylıklar diliyorum kendisine.
Malzemeler
*Yarım kilo kuşbaşı et
*2 patlıcan
*3 patates
*3 sivri biber
*1 büyük soğan
*2 domates
*Sıvıyağ, tuz, karabiber, pulbiber,
*2 bardak su
Yapılışı
Etleri tavada tuzlayıp kızartın. Borcama patlıcanları yuvarlak kesip dizin. Soğanları doğrayıp ekleyin. Üzerine etleri koyun. Patatesleri dilim dilim doğrayıp dizin. Üzerine kabukları soyulmuş ve dilimlenmiş domatesleri ekleyin. biberleri üzerine koyun. Bir kasede su ve baharatları hazırlayıp yemeğin üzerine dökün. Ve aliminyum folyoyla kapatıp 200 derecede yaklaşık 40 dakika pişirin. Folyoyu kaldırıp 15 dakika daha fırında pişirin.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Yine birden bi suru tarif ellerine saglik. Yalniz turlu bambaska duruyor ac ac nasil canim istedi:) Ellerine saglik sadiyecim..Sevgiler, Hicran

Adsız dedi ki...

selam canım
nasılsın her şey yolundadır umarım
ellerine sağlık yemeğin harika görünüyor
iyi haftalar diliyorum

sofrakeyfi.blogcu.com

Lezzet Gemisi dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SÜPER OLMUŞ. EKRANA ATLA, BENİ YE DİYOR RESMEN.. :))) (KEŞKE BU MÜMKÜN OLSA)

ebruakin dedi ki...

Selamlar Sadiye'cim,
Ne güzel şeyler yapmışsın. Ellerine sağlık.
Herbiri birbirinden nefis görünüyor.
Öptüm kocaman.
Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmm harika görünüyor canımcım ellerine sağlık..çook öpüyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık..yemeğin kokulu mis gibi olmuştur mutlaka...hoşçakal

Mutfaknotlari dedi ki...

slm canım nasılsın
iyi bayramlar demeye geldim kendine iyi bak öptümm

Adsız dedi ki...

slm
Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..

sofrakeyfi

Adsız dedi ki...

canım güveçin nefis görünüyor ellerine sağlık afiyetle yemişsinizdir inşallah.sobeledim seni .sevgiyle kal canım

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın..hayırlı kandiller canım

Lezzet Gemisi dedi ki...

Yağmur yüklü bulutlar gibi gelen, eteğindeki hayır cevherlerini başımıza boşaltan bu mübarek gecede dualarınız kabul, ameliniz makbul, Allah'ın selameti üzerinize olsun. Kadir Geceniz kutlu olsun.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canimcim sonunda geldim bos bir vaktimde...evlilik yildonumuzle ilgili guzel yorumuna çok tesekkur ediyorum allah hepimizi mutlu eylesin insallah...sebzeli guveç harika olmus ellerine saglik canim...insallah isin de iyi gidiyordur...aklimdasin

Kadir geceniz mubarek...dualariniz kabul olsun insallah...opuyorum seni...sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Kardeşim ve ailesine hayırlı kandiller diliyorum.