7 Ekim 2008 Salı

SOBE

Çok sevdiğim arkadaşım ferzan beni sobelemiş. Bende büyük bir zevkle yanıtlıyorum.
Konu evde nefret edilesi durumlarmış bakalım ben neyleri sevmiyormuşum :)
1-Eşimin çoraplarını ters çıkarması/ve çoraplardan birinin kaybolması durumu. Bulmak için eğitimli köpek besleyeceğim :)
2-İçilen çay bardağının içine sigara izmariti söndürmek.
3-Demlenmeyen çaydan çay almak.
4-Düzenimin değiştirilmesi, değişikliğe asla gelemem ve hiç sevmem. Bir şeyin yerini öğrenirim ve gözü kapalı almak isterim ordan.
5-Buzdolabındaki ve ocaktaki yemekten alırken yerlere damlatıp hiç oralı olmamaları.
6-Dolaptaki ütülü kıyafetlerin gelişi güzel etrafa sıçratmak.
7-Yağlı ellerle, beyaz perdelere, kapılara kirli ellerle dolaplara aynalara dokunulması.
8-Mutfak dururken kanepelerde oturup, atıştırmak.
9-Bir tv filmine kendimi kaptırmışken aniden kanalın değişmesi.
10-Yağan yağmurun pencere kenarından evin içine süzülmesi. Ve bunu geç farketmek.
11-Duvarlarda çıkan beş parmağın izi. (nasıl beceriliyorsa)
12-Masada yemek yenirken, kırıntının masanın altına ve ortasına düşmesi.
Benden bu kadar işlerimi yapmam lazım :)

24 yorum:

Adsız dedi ki...

hmmm nede çok şeye kızarmış sadiyeciğim böyle ne yalan söyleyim yazdıklarının çoğuna bende kızıyorum öpüyorum canım

Adsız dedi ki...

Cnm nerelerdesin eski Sadişi özledim, sürekli sitesini yenileyen yorumlarını bizden mahrum bırakmayan, biliyorum yeni işinden dolayı umarım yeni işinde de herşey yolundadır cnm. Ayrıca sobe ye de çok güzel cvp lar vermişsin. Sevgilerimle.

Lezzet Gemisi dedi ki...

HEMEN HEMEN HEPSİ İÇİN SANA KATILIYORUM CANIM. ALLAHTAN BENİM KADAR TİTİZ BİR KOCAM VAR DA, ÇAMAŞIR VE ÇORAPLAR HAVADA UÇUŞMUYOR.. :))))) GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLEKELRİMLE, SEVGİLER...

Tuğba dedi ki...

Sadiyecim,canım,
cevaplarını okurken yüzüme bir gülümseme çöktü.Ne güzel cevaplar bunlar,her zaman ki gibi içten ve samimi.Özlemişim yazılarını okumayı.
Seni üzen ve yoranlar var etrafında anladığım kadarıyla,söylediklerine sonuna kadar katılıyorum.Tahammülün zor olduğu ince ve hassas konular bunlar.Temizlik çok önemli.
Resimlerde bir harika,neler neler yapmışsın ben yokken.Ellerine sağlık..
sevgiler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canimcim sobenin cevaplari harika,sanirim her evde ayni seyler oluyor:))seni biraz daha tanimak zevkli,opuyorum balim kocaman...

elif dedi ki...

sen de çok şey istiyosun canım bırak rahat rahat kirletsinler. nasıl olsa temizleyenler var dimi.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canım günaydın sobe cevapların harika olmuş sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım nerdesin hiç uğramıyosunda...sana bir ödülüm var bloğuma uğrarsan sevinirim öptüm..

elif dedi ki...

şadiyecim sana güzel bir ödülüm var... sayfama uğrarsan alabilirsin canım

rümeysaninrüyasi dedi ki...

günaydın canım yüzünden gülücük bedeninden sağlık kalbinden sevgi cebinden paran yanından dostların eksik olmasın sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

canim yine kayboldun,ozlettin kendini ama,hadi daaa!!insallah iysin tatlim,optm...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun. Kurban Bayramınız Mübarek Olsun...

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Bayramınızı kutlar, ailenizle birlikte geçireceğiniz, sağlıklı ve mutlu nice bayramlar dilerim.

keskinli dedi ki...

hayirli huzurlu bol bereketli bir bayram dilerim sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim,

Sevgiyle sevdiklerinle nice güzel bayramlara..Kurban bayramın kutlu olsun...

Öpüyorum,

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canım merhabalar nasılsın kusura bakma sizlere yorumlar bırakamıyorum çok yoğunum bloguma bile tarif ekleyemiyorum ellerine sağlık sevgilerle kal güzel bir hafta geçirmen dileğimle

keskinli dedi ki...

mutluluk bankasinin sevgi subesine 2009 nolu hesabiniza 365gun yatirilmistir mutlu ve huzurlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle mutlu yillar

keskinli dedi ki...

mutluluk bankasinin sevgi subesine 2009 nolu hesabiniza 365gun yatirilmistir mutlu ve huzurlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle mutlu yillar

Tuğba dedi ki...

Sadiyecim nerelerdesin canım?Nasılsın?Çalışıyor musun?Kendine iyi bak.
sevgiler..

rümeysaninrüyasi dedi ki...

aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar.aşk kendinden emin bir şekilde sorar.ben senden daha candan ve daha yakınım.sen niye varsınki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir:sen gittikden sonra arkandan bıraktığın göz yaşlarını silmek için

sevgilerimi bıraktım arkadaşım:)

rümeysaninrüyasi dedi ki...

soğuk ve karlı bir ankara sabahından sıcacık sevgilerimle

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Canım hoşgeldin msjını görünce çok sevindim bende seni özlemiştim işten ayrılmana üzüldüm ama artık devamlı görüşebiliriz ne güzel:) çoook öpüyorum sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

Yorumunu okuduğumda çok sevindim arkadaşım. Teşekkür ederim. Nerelerdesin. Özlettin kendini.

Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun canım arkadaşım... Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar Sadiyecim aramıza tekrar hoşgeldin. İnan seni tekrar görmek beni çok mutlu etti umarım bir aksilik yoktur, herşey yolundadır. Sevgiyle kal..