12 Haziran 2008 Perşembe

FIRINDA TAVUK GÜVEÇ


Tavuğu biraz haşladıktan sonra ısıya dayanıklı kabın altına dizilir. Sırasıyla dilediğiniz şekilde doğradığınız, patates, soğan, patlıcan, biber sıra sıra döşenir. Domateslerin kabukları soyulup, yuvarlak dilimler halinde yemeğin üstü kapatılır. Bir kasede tavuk suyu, bol salça, sıvıyağ, pulbiber, karabiber, tuz ve arzu ettiğiniz diğer baharatlar eklenerek yemeğin her tarafına dökülür. Yemek fazla sulu olmazsın. Önceden ısıtılmış fırında pişirilir. 200 derecede yaklaşık bir saatte pişiyor.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Fırında tavuk güveç ne güzel de kızarmış öyle valla çok güzel görünüyor eline sağlık şeker..

sadiye dedi ki...

jonny deep kızkardeşim kendisi jonny deep hastası olduğu için onun adıyla yazmış :)

Adsız dedi ki...

günaydınlaar:))
ya bu ne hız maşallah
ellerine sağlık çok güzel bol vitaminli yemek yapmışsın
sevgiyle kal

sofrakeyfi

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım
bugün ilk yorum benden
tavuk güveç nefis olmuş
ellerine sağlık
iyi hafta sonu geçirmen dileğiyle

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık şadiye çok güzel çıkmış resimlerde..oo tam da öğle vakti.iyi giderdi.:)

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

yinemi geç kaldım payımı ayırdınmı:)
çok severim böyle güveçleri harika olmuş ellerine sağlık canım öpüyorum hayırlı cumalar

Adsız dedi ki...

Canim selamlar,

Sadisim ellerine saglik kiz:)) buna asla hayir diyemem hem de guveçte daha ne olsun,hani benim tabagim daha yok yani bekliyom burda:))inan super otesi gozukuyo,tavuk olsundan nasil olursa olsun...opuldun guluuuum...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com (huriye)

Adsız dedi ki...

Sadiyecim merhabalar,
Nasılsın arkadaşım uzun zamandır kimseye uğrayamadım. Çok yoğundum ama biraz işlerim hafifledi gibi...Hemen yorumları okuyup saNA ZIPLADIM.Teşekkür ederim güzel ve içten yorumlarına.
Sen neler neler yağmışsın öyle bayıldım. Ellerine sağlık arkadaşım.Kocaman öpüyoruım selamlar sevgiler yolluyorum:)

akasyakokusu dedi ki...

MERHABA CANIM..GEÇMİŞ OLSUNUN İÇİN SAOL CANIM..
VALLA BİR GELDİM BAKAKALDIM..MAŞAALLAH DÖKTÜRMÜŞÜN HELE EKMEKLERE BAYILDIM..
OTURDUM BİR GÜZEL KARNIMI DOYURDUM SANADA ELİNE SAĞLIK DEDİM..

Adsız dedi ki...

canım yorumun için teşekkür ederim sende enfes yemekler yapmışsın hepsi birbirinden güzel ellerine yüreğine sağlık.Ben tavuğu yarı haşlanmış olarak fırın torbasına sebzelerle kodum.sevgiler
www.sihirlieller34.blogcu.com